[Epitesz-barkacs] szögvas

Beka beka63 at freemail.hu
2014. Dec. 1., H, 23:10:06 CET

Hello jhidvegi!

> Ez nem úgy van.

Mint írtam is valamelyik cikkben, ha óvatosan
is de simán elviszek egyben egy Salgó tornyot.
Felhozok a hátamon a pincéből a másodikra
kosárban harminc kiló fát. Leülök vele a földre!
De 10 kiló kérnyékén, oldalra terhelve, végem van.
Hogy egy ekkora ajtót megtarsak, nem vállalnám be.

> Persze, ha a helyén könnyebb vagy legalábbis végrehajtható,
> akkor ott is jó. leginkább láncfűrész lenne erre jó.

Valami fura forma vizlevezetőt kellett volna faragnom
az ajtóra, mert beázunk, ha úgy csap az eső.
Mondtam kb. mi kell, apám mondta, körfűrész.
Anyám hozta haza a telekről szatyorban.
Akkora, hogy nem szivesen rakom odébb!
Orosz, és annyit eszik, hogy leveri a hatamperest!
Szerintem ez szögestül felfalná azt az ajtót!   :o)

    Géza