[Epitesz-barkacs] szögvas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Dec. 1., H, 23:33:54 CET

Beka wrote:

> Hogy egy ekkora ajtót megtarsak, nem vállalnám be.

Akkor marad a helyben aprítás. :)

> Akkora, hogy nem szivesen rakom odébb!
> Orosz, és annyit eszik, hogy leveri a hatamperest!
> Szerintem ez szögestül felfalná azt az ajtót!   :o)

Lehet, de a körfűrésszel nem lehet lemenni a padlószintig normálisan, meg hát
aszodod, hogy nehéz is. A láncfűrész nem olyan nehéz, és ki van arra találva,
hogy ne legyen problémás (veszélyes) a vele való vágás, meg hát kifejezetten
függőleges vágásnál a legkényelmesebb vele dolgozni. És lemegy simán a talajig.
Szóval függőlegesen lehetne felszeletelni vele az ajtót, és jó eséllyel
kiválasztani olyan vágási sávokat, amikben nincs szög.

A géped biztos kibírja a szöget, de a fűrészlap nem.

hjozsi

Ps: ismerős elköltözött külföldre. Az anyja hagyatékával nem tudott mit kezdeni,
öreg bútorok... Láncfűrésszel seperc alatt darabolta fel az egészet. :)