[Epitesz-barkacs] Válasz: szögvas

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2014. Dec. 2., K, 04:09:25 CET

Mivel nem egészen sík felületek vannak, ezért mindenképpen szükségesnek
gondolom a nagy erőt. De már elvetettem a ragasztást.

Van egyébként olyan szorítóm, amit 3/4"-os csőre lehet felhúni és azon
befeszül, aztán lehet spannolni, mint egy satut. viszont csak 4 darab
van. Deszkák élben összeszorításhoz való:
http://www.google.hu/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fwww.smdv.de%2Fproducts%2F358521%2F100-xl.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.smdv.de%2Fproducts%2F358521%2FSchraubzwinge-endlos.html&h=180&w=1000&tbnid=Z9a3ZZOvTsUM2M%3A&zoom=1&docid=UB-DN6cnWysuJM&hl=hu&ei=oSl9VPLGMceLOYCUgKgF&tbm=isch&client=firefox-a&ved=0CCkQMygIMAg&iact=rc&uact=3&dur=2409&page=1&start=0&ndsp=25

A hajópadlókat nem ezzel szorítom össze ragasztáskor, ahhoz saját
technológiát dolgoztam ki, elméletileg tetszőleges számú darabot tudok
összepréselni, a gyakorlatban 6-8 darabnál (egyenként 9 cm) ez megáll.

pi