[Epitesz-barkacs] Norton kut

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Dec. 8., H, 12:15:00 CET

Vajk Fekete wrote:
> hat ide en tuti egy olcso buvarszivattyut tennek. ha nem tarolod viz
> alatt, talan tovabb el.
> amugy a kpe-re miert ne lehetne szivattyut tenni? ha ugyis csak
> parhetente kell uzemeltetni es ugyis kezzel megy, akkor nem nagy ugy
> kezzel fetolteni a szivattyut es elinditani.

Ha ez egy tartós dolog lenne, előbb-utóbb szerintem ki kéne ásni az egészet, egy
jóval nagyobb tartályt, vagy legalább egy 220 literes műanyag hordót leásni, és
abba egy szennyvíz-szivattyút kellene telepíteni. Annak van automata
be-kikapcsolása úszókapcsolóval. Persze ágyúval verébre, de ez tuti nem fog
elakadni, és ha jól van beállítva, nem is kell a szivattyúnak magának vízben
állnia, tehát szinte örökélet kis szerencsével.

Különben marha kellemetlen mindenféle időjárási viszonyok között észrevenni,
hogy mennyi víz van a hordóban, és már megint ki kell pumpálni.