[Epitesz-barkacs] Norton kut

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2014. Dec. 8., H, 12:45:31 CET

Ahogy lassan felfogom a helyzetet, én is ezt javasoltam volna. Ha jól
tévedek, a hordó aljában nem lesz fagy. Ismerősöm a pincegarázs
lejárójának tövében a rácsos összefolyóba telepített egy úszókapcsolós
(szennyvíz?) szivattyút, csak akkor indul, amikor eléri a kapcsolási
szintet a víz, és addig megy, amíg vissza nem csökken. Teljesen
felügyeletmentes, ellenáll az időjárásnak, és a legegyszerűbben
telepíthető. Viszont drága.
pi