[Epitesz-barkacs] Melyik kazánt?

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2014. Dec. 11., Cs, 16:22:10 CET

Tájékozódtam, állítólag nyílt égésterű. No, de 10 évvel ezelőtt is hogy
a fenébe lehetett ilyet beszerelni? Ráadásul ennek is elektronikája van,
nem is indult el hosszú ideig, mert valami panelhibáról beszéltek.

Az újhoz itt van a kéményesek ajánlata:

"Anyagköltség turbós kémény esetén: 205.000.- Ft + áfa
Kondenzációs kémény esetén: 166.000.- Ft + áfa
Szerelési költség mind a két esetben: 60.000. - Ft + áfa
Hő és áramlás technikai méretezés: 18.000.- Ft + áfa
Végleges kéményseprői szakvélemény: 45.000.- Ft  + áfa"

Ehhez jön a 135e-270eFt kazánár,
60e-105e szerelési költség

Meg az EPH vizsgálat.

Ha "igényes" a megrendelő, és kondenzációs kazánt rendel, akkor már alig
700eFt-ból megússza a kazáncserét?

És minden valószínűség szerint az így összeszedett 3 igazolással még a
megrendelőnek kell a gázművek elé járulnia további ügyintézésért?

Üdv
pi