[Epitesz-barkacs] Melyik kazánt?

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2014. Dec. 11., Cs, 16:30:55 CET

szerintem kell gazterv is, hiszen az eredeti gaztervhez kepest modosul a
cucc.

a lenyeg hogy ez az egesz tobb honap, ami total ertelmetlen ahhoz kepest
hogy ha telen elromlik a kazanod par nap alatt ki kell csereld kulonben
elfagynak a csovek a hazban.

Vajk

> [...]
> Kondenzációs kémény esetén: 166.000.- Ft + áfa
> Szerelési költség mind a két esetben: 60.000. - Ft + áfa
> Hő és áramlás technikai méretezés: 18.000.- Ft + áfa
> Végleges kéményseprői szakvélemény: 45.000.- Ft  + áfa"
>
> Ehhez jön a 135e-270eFt kazánár,
> 60e-105e szerelési költség
>
> Meg az EPH vizsgálat.
>
> Ha "igényes" a megrendelő, és kondenzációs kazánt rendel, akkor már alig
> 700eFt-ból megússza a kazáncserét?
>
> És minden valószínűség szerint az így összeszedett 3 igazolással még a
> megrendelőnek kell a gázművek elé járulnia további ügyintézésért?

>>> IMMERGAS
>>> BOSCH

>>> IMERGAS
>>> BOSCH