[Epitesz-barkacs] Melyik kazánt?

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2014. Dec. 11., Cs, 17:51:22 CET

mit gyartanak rajta itthon? komolyan kerdezem. gazszelepet nem hiszem hogy
gyartananak itthon. szivattyut? hocserelot? hol van a gyar?

en mar ezt egyszer megszivtam. vettem egy kazant amit egy magyar ceg
gyartott. kb mint az albacomp pc. de legalabb magyar. aztan a ceg
megbukott, en meg ott voltam megfurodve. soha tobbet.

Vajk