[Epitesz-barkacs] Melyik kazánt?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Dec. 11., Cs, 19:05:11 CET

Vajk Fekete wrote:
> mit gyartanak rajta itthon? komolyan kerdezem. gazszelepet nem hiszem
> hogy gyartananak itthon. szivattyut? hocserelot? hol van a gyar?

Egyszer nem mostanában voltam egy nagy ktl áramforrást beüzemelni kecskeméten,
ha jól emléxem. A grundfoss gyárában. Akkora lób... csarnok volt, hogy fel
tudtam gyorsítani benne az autóval. Szóval magyarhonban van ilyen gyártás. Vagy
úgy érted, hogy magyar tulajdonú legyen a cég is?

Én amúgy lehet, hogy a télre való tekintettel megnézném apróra, nem lehet-e
megjavítani, és nem most nekillátni a nagy feladatnak. Ja, javítás alatt nem
feltétlenül azt értem, hogy kijön a gázszerelő, mert ahogy én tapasztaltam
(igaz, csak egyszer egy ismerősnél) akkora lámerek, hogy elsőre szemem-szám
tátva maradt, aztán vita egyre emelkedő hangon, végül majdnem elzavartam. Csak
beüzemelésről (papír) volt szó, de a csóka teljesen csökött agyú volt.

Meg később is jártam ott, mert elromlott a szerkezet, és a szerelő valami
elképesztő árat mondott. Utána hívott oda az ismerős. Semmi különösebb baja nem
volt a cuccnak, csak ki kellett pucolni.