[Epitesz-barkacs] Melyik kazánt?

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2014. Dec. 11., Cs, 19:30:43 CET

Ezt ertem. De nem a feg gyartja a szivattyut, hanem a danfoss. Vagy itthon
vagy nem, tokmindegy. Tiz ev mulva vagy kapsz csereszabatos szivattyut vagy
nem.

A gyarto ceg oldalarol:

• Magas hatásfokú aluminium-magnézium-szilícium (Al-Mg-Si) ötvözetű primer
hőcserélő
• Premix Engine teljes előkeveréses gázégő – Honeywell System
• Fordulatszám-szabályzott Honeywell ventilátor – ErP direktíva („A”
energiaosztály)
• Fordulatszám-szabályzott Wilo keringetőszivattyú – ErP direktíva („A”
energiaosztály)
• Ionizációs lángőr
• Folyamatos lángmoduláció
• 107% hatásfok (50/30 oC)
• OpenTherm digitális térszabályozási lehetőség. Védelmi funkciók!
• Öndiagnosztika, hibajelzés
• Csendes üzemmód, alacsony szervizigény, egyszerű karbantartás, könnyű
kezelhetőség
• Magyar fejlesztés

Akkor mit gyart a feg?
Pont olyan ez, mint az albacomp pc. Intel proci, hynix memoria, wd vinyo,
gigabyte alaplap. Magyar "tervezes" es osszeszereles. De ha a gyarto
eltunik, eselyed sem lesz mondjuk ventillatort vagy hocserelot venni hozza,
mert a oem gyartok nem aruljak azokat a cikkszamokat csak gyartoknak.

Az en kazanom is pont ilyen volt. Egyszer a gyarto beszallitot valtott a
hocserelore, es rabaszott. Az uj ontvenyek (az is alu volt) par ev alatt
kilukadtak. A gyarto cserelt gariban, es szepen beledoglott a rengeteg
garis koltsegbe meg abba hogy a cuccnak rossz hire lett es nem lehetett
eladni tobbet. A sokadik evben meghalt a vezerles, de mar a gyartotol nem
lehetett venni. Az eredeti holland beszallito aki a vezerlest gyartotta meg
nyilvan nem foglalkozik ezzel. Aztan megszorult a venti mert csapagyas
lett, es vitte a meghajtast magaval, mert kb semmi tularamvedelem nem volt
rajta. A venti is papst, de nem kapsz ilyet a papst-tol direktben, csak a
szerzodott partner kap aki rendel belole sokat. De mar nem letezik ugye.

Vajk