[Epitesz-barkacs] Melyik kazánt?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Dec. 11., Cs, 23:06:17 CET

Vajk Fekete wrote:

> Akkor mit gyart a feg?

Nem tudom, csak azt, hogy akkor én se gyártok semmit. Nincs itthon se acél-, se
réztermelés, se számottevő műanyaggyártás. Se IC, se tranyó, se nyákanyag, még a
pozitív 20 is német. Van olyan szakma, ami elvan tökmagyar mindenből?

Ebből persze lehetnek gondok, de el kell fogadni, hogy a világ már csak ilyen.
Ezért kellene a naaaagy nemzeti büszkeségből alább adni. Nincs magyar föld,
nincs magyar égbolt, nincs magyar ufó, nincs magyar víz, levegő, baktérium,
autó, tv... semmi sincs, csak sokan azt hiszik, hogy van. Ettől még mostanában
mindenkinek sokkal jobban van ezekből, mint amikor tényleg igazán xarból
építettük a várakat, vagyis sokkal inkább minden magyar volt. Az volt a tök
hiánygazdaság.