[Epitesz-barkacs] Melyik kazánt?

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2014. Dec. 11., Cs, 23:12:43 CET

Ha en vennek toled egy tapegyseget, es az beszarna, eselyes hogy en vagy
akit megbizok a javitasaval kepes lenne beszerezni az alkatreszeket.

De egy kazan nem ilyen. Van a szivattyu gyarto, gyartja a szabvanyos
menetes csatlakozasu es kotestavolsagu szivattyukat. Nekem a kazanban
jobban kijon a lepes, ha a csatlakozas derekszogu, a tavolsag mas, van a
szivattyun magan legtelenito es nem menetes hanem valami o gyurus
gyorscsatlakozos. Mivel veszek evente 8000 darabot, gyartanak nekem ilyet,
lesz kulon sajat partnumberem. De ilyet nem adnak el senkinek, mert csak
annyit gyartanak amennyit a kazangyarto el is visz. Igy alkatreszt csak a
kazangyartotol tudsz venni. Ha meg o megszunik, akkor senkitol. Az mar a
multe, hogy egy-egy konkret termekbol annyi van a piacon hogy a gyartotol
fuggetlenul gyartanak es terjesztenek hozza alkatreszt, mint a regi feg
kazanhoz meg a hajdu boylerhez.

Vajk