[Epitesz-barkacs] Melyik kazánt?

njjano njjano at firegate.hdsnet.hu
2014. Dec. 11., Cs, 22:54:23 CET

---------- Original Message -----------
From: Acs Gabor <levlista at e8e.eu>
To: Amatőr építészek és barkácsolók  klubja <epitesz at lists.javaforum.hu>
Sent: Thu, 11 Dec 2014 20:35:37 +0100
Subject: Re: [Epitesz-barkacs] Melyik kazánt?

> A kondenzációs kéményemhez megvettem a boltban a kémény-elemeket,
>  úgy emlékszem valami 50-60e volt, és felszereltem SK. Ez olyan
> megoldás volt, hogy egy cserepet a tetőn kicseréltem az ő elemükre,
>  abba csatlakozik lentről a kazán, és fentről egy méteres koax cső,
>  meg a lezáróelem. Nem nagy ügy felakni.

Gondolom ez nem mostanaban tortent.

Mert most a helyzet az, hogy MINDENROL PAPIR KELL! Kivitelezoi nyilatkozat,
ilyen tanusitvany, olyan akarmi. Ha nincs, NEM KAPSZ GAZT!

En is felszerelhettem volna magam a kazanomat, osszerakhattam volna a
kemenyidomokat, stb., de nem tehetem, mert aztan meg hianyzik minden papir.
Ha meg sajatt szakallra engedely nelkul megcsinalod, az a minimum, hogy
kizarnak a rendszerbol, plusz a joeg tudja milyen buntikkel lehet
szamolni... rohadt nagy lehuzas az egesz, de nem tudod kikerulni :(

Jano