[Epitesz-barkacs] Melyik kazánt?

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2014. Dec. 11., Cs, 22:58:47 CET

Nalunk eszre sem vette a kemenysepro az uj kazant. Mindig a cserepkalyhan
baszakszik, mi meg mindig megigerjuk, hogy megcsinaljuk
a kemenyre a tisztitonyilasokat, kap ket sort meg egy kupica palinkat,
elbeszelgetunk hogy milyen nehez a mosonok elete, es milyen koran halnak,
es mindenki megy bekevel a dolgara :D

--
Hofferek Attila