[Epitesz-barkacs] Melyik kazánt?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Dec. 11., Cs, 23:19:10 CET

njjano wrote:

> Az az alap, hogy az osszes ilyen mekkelek szakadt volna :D
>
> De most megint ilyenek miatt kell szopni azoknak is, ahol minden
> rendesen szabvanyosan ki volt epitve...

Szerintem ez egy hazai módi, tényleg inkább a pénzlehúzásról szólhat.
Pl ha jól hallottam, az amcsiknál senki nem csesztet a szabálytalanságokért,
amíg nem következik be valami esemény. Ha igen, és kiderül, hogy kapcsolót
cseréltél anélkül, hogy erre jogosítványod lenne, akkor is kilőtted biztosítást,
ha annak a kapcsolónak köze nem volt a pl tűzhöz.

Nem értem, miért megy el nálunk ez a barom szokás a végsőkig. Lassan már a
seggemet se törölhetem ki magam. Hacsaknem papírom van - na nem hozzá, hanem
róla. :-)