[Epitesz-barkacs] Melyik kazánt?

Imre Kormos imre.kormos at gmail.com
2014. Dec. 12., P, 08:32:33 CET

,

> Szerintem meg az az irány kezd érvényesülni, hogy még az autógyárak is
egyre egységesebb motorokat pakolnak a járműveikbe. Még az F1-en is van az
x istálló, és az y márkájú (tök más istálló) lovait, akarom mondani
motorjait rakják a szekerükbe.

Egyrészt igen. Pl én a Roveremhez kerestem egxy alkatrészt /pici motor egy
házban, bowdent tologat 5 cm-t/. 35-50 eFt. Kerestem a bosh szám alapján,
az egyik Bmwben ugyan ez van, 15eFt. Hmm.
Ha a Fiathoz kell egy tömízés, még az anyám nevét is be kell diktálnom,
mert ugyanazt a tipust éven belül is szerelhették többféle vízpumpával..
Ki