[Epitesz-barkacs] Melyik kazánt?

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2014. Dec. 12., P, 08:59:35 CET

jhidvegi <jhidvegi at gmail.com> írta, 2014. 12. 12.:

> Ezek a lemezek csak rá vannak húzva a rézcsőre. Nincs nedvesség, tehát
> nincs
> korróziós ok.
> Persze, a kondenzációs kazánoknál biztos más az ábra, de az anyag is biztos
> más.

> A keringető szivattyúk évitzedekig elműködgetnek.

> Ez rosszabb, mintha egy ezoterikus valaki energiáról beszél.
>
> Ha a hőcserélő alumínium, mármint a csővei is, akkor olyat nem kell venni.
>
> Különben nemigen hiszem, hogy az. Ugyanis ezt úgy csinálják, hogy U alakú
> [...]

Vajk 11én 19:30-kor idézte a gyártó leírását:

A gyarto ceg oldalarol:
• Magas hatásfokú aluminium-magnézium-szilícium (Al-Mg-Si) ötvözetű
primer hőcserélő

ebben az Alu hőcserélőből a Cu-hoz képest ez fog elemésztődni,
mint a villanybojler rozsdás vasához képest a Magnézium
( magnézium védőanód, Ezen segít az aktív anód, ami többnyire egy
magnézium ötvözet rúd. A magnézium kevésbé nemes anyag, mint a vas,
ezáltal ő korrodál, fogy, és nem pedig a vele egy víztérben lévő
acéltartály. Szerepe tehát jelentős a korrózióvédelemben, megújítása,
cseréje ezért fontos. )

tehát az alu hőcserélő és kevésbé nemes anyag, mint a vas, meg pláne a
réz, ezáltal
ő korrodál, fogy, Szerepe tehát jelentős a korrózióvédelemben,
megújítása, cseréje ezért fontos.

felfogyhatnám úgy is, hogy tervezett avultatás