[Epitesz-barkacs] Melyik kazánt?

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2014. Dec. 12., P, 09:27:15 CET

egy jó kis automata aprítékkazán sem rossz, főleg ha aprítód is van hozzá,
akkor gyakorlatilag a nagymama múmiájával is fűthetsz (épp a minap olvastam,
hogy a vh előtt a 10-es-20-as években egyiptomban annyi sírt raboltak ki,
annyi múmiát loptak el, hogy azokkal fűtötték a mozdony kazánját)

--
Hofferek Attila