[Epitesz-barkacs] Melyik kazánt?

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2014. Dec. 12., P, 09:40:17 CET

Km. tömör téglából akarok egy kályhát építeni sk., az nem bonyolult és
bármikor újra tudom saját magam rakni, ha kell.
Lehetőleg a házban ne legyen semmi elektromechanikus kütyü. Lesz persze
klíma fűtésre, de azt könnyű pótolni kompletten is, ha úgy adódik,
illetve kiváltani a passzívház+téglakályha kombóval, ha öreg koromra nem
lenne pénzem, vagy megszűnne az áramellátás.
Egyedül a szellőztetőrendszer, amit nem lehet kihagyni, de az legalább
egyszerű felépítésű, illetve azt is könnyű helyettesíteni, csak kell két
nyitható ablak a ház két átellenes részén.

Gábor