[Epitesz-barkacs] Melyik kazánt?

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2014. Dec. 12., P, 14:19:38 CET

szerencsere?? nekem a kazan elobb halt meg mint ez a motor. szinkronmotor
van benne. nem tudom mit kezdett volna vele az elektronika, van
vegallaskapcsolo, lehet hogy az elejen megmeri, de nem logikus. direkt
garantaltan 10sec a teljes nyit-zar, igy tudja hogy vegallasig zar aztan
5sec-re teker akkor az 50%.

Vajk