[Epitesz-barkacs] Melyik kazánt?

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2014. Dec. 12., P, 15:26:20 CET

Egy ilyen téglakályha nem feltétlenül nagy. Most nem emlékszem pontosan
a legkisebb méretre, de valahogy úgy van, hogy egész tégla+ két
füstjárat vagy hasonló, szóval talán 1m2-ből meg is van. Ha nem túl
magas, még lehet rá is vagy fölé pakolni.
Mindenképp olyan alternatív fűtést akarok a villany mellé, ami a
közszolgáltatás komplett leállásakor is működik.

Gábor