[Epitesz-barkacs] Melyik kazánt?

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2014. Dec. 12., P, 16:03:12 CET

jhidvegi <jhidvegi at gmail.com> írta, 2014. 12. 12.:

> Igen, már olvastam, hogy öntvény. Hát ez, hogy magas hatásfokú, ez egy
> akkora
> marketing duma, hogy leszakad a födém tőle. Bár némi erőltetéssel lehet
> valamit  definiálni.

kezem ügyébe került egy ilyen szuperszar hőcserélős öntvényes (valaki nagyot
szopott vele, és kib at szta az egészet, én meg szétszedtem)

a füstgáz átadta a hőjét a fűtési víznek, és a fűtési víz adta át a hőjét a HVM
hőcserélőnek., tehát nyári üzemben, amikor csak a HVM kell, akkor is kénytelen
valamennyi fűtési vizet is melegíteni, mint hőközvetítőt

az biztos, hogy ha rám szakadna egy lottó ötös, akkor sem vennék ilyet...