[Epitesz-barkacs] Melyik kazánt?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Dec. 13., Szo, 15:49:12 CET

Pataki István wrote:
> Én talán két éve jártam ott utoljára, akkor is nagyon nehezen indult
> el a fűtés. Az előző levelemből ki kellett volna tűnnie, hogy a
> "szakszervíz" ki lett híva, ők adták az indítási tanácsot, egyébként
> meg cserét javasoltak. Magyarul: nem tudják/akarják megjavítani a
> kezdetektől gondokat okozó kazánt.

Jó, azt nem tudtam, hogy rég jártál ott, de a többi az az én szememben cseppet
se mérvadó. Szakszervíz ide vagy oda, szerintem a zöme max arra képes, hogy
fődarabokat cseréljen, vagy az egészet. Pedig lehet, hogy valami jelentéktelen
hiba van, aminek a felfedezésére totál képtelenek.

De ez csak az én véleményem, és nem én fogok fázni, ha pár hónapig szünetel a
fűtés.