[Epitesz-barkacs] Melyik kazánt?

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2014. Dec. 13., Szo, 13:38:25 CET

Én talán két éve jártam ott utoljára, akkor is nagyon nehezen indult el
a fűtés. Az előző levelemből ki kellett volna tűnnie, hogy a
"szakszervíz" ki lett híva, ők adták az indítási tanácsot, egyébként meg
cserét javasoltak. Magyarul: nem tudják/akarják megjavítani a
kezdetektől gondokat okozó kazánt.
pi