[Epitesz-barkacs] Kályha passzívházba

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2014. Dec. 17., Sze, 09:02:58 CET

A lakótelepek építése a háború utóhatásaként is jelentkező mennyiségi
lakásprobléma megoldására született. Az urbanizálódás folyamatában ez
sokak számára minőségi előrelépést is jelentett.
Európa nyugati felében is épültek lakótelepek, az ottani stílusban,
minőségben, arányban.
Ma azok a városok szociális gócpontjai, bevándorlókkal, leszakadó
rétegekkel. Mi is errefelé haladunk, aki megteheti, elköltözik. A lakások
kevéssé őrzik értéküket és a lakók is sokszor hagyják lepusztulni.

A belsőépítészről annyit, hogy én is kerestem egy tervezőt. FÁjt kifizetnem,
de nagyon sok hasznos ötletet kaptam, és egy nagyon szép fürdőszobát
tervezett, elviselhetetlen többletköltségek nélkül. Volt persze, amit nem
valósítottam meg.

Gábor