[Epitesz-barkacs] Kályha passzívházba

Karoly Kovacs koka55 at gmx.at
2014. Dec. 17., Sze, 09:09:04 CET

szepygab at gmail.com wrote:
> A lakótelepek építése a háború utóhatásaként is jelentkező mennyiségi
> lakásprobléma megoldására született. Az urbanizálódás folyamatában ez
> sokak számára minőségi előrelépést is jelentett.
Ez igaz.

> Európa nyugati felében is épültek lakótelepek, az ottani stílusban,
> minőségben, arányban.
> Ma azok a városok szociális gócpontjai, bevándorlókkal, leszakadó
> rétegekkel.
Ez csak részben igaz.
Kivétel pl. Bécs, ahol a magyar fogalmak szerinti lakótelepek nem
léteznek. 8-10 emeletes és annál magasabb lakóház is csak néhány van
(szó szerint néhány). Lakóházról beszélek, tehát ne írjátok azt, hogy de
igen, én már láttam, hogy Bécsben is vannak magas házak. Vannak, de azok
99,9%-ban "trendi" irodaházak. :)

Károly