[Epitesz-barkacs] Kályha passzívházba

Merlin Power pmerlin.ml at gmail.com
2014. Dec. 17., Sze, 09:34:37 CET

Jó is az, ha az ember boldogan élhet egy 150-200 nm-es házban, 400-500
nöl-es, gyönyörű, fás, pázsitos kerttel, amelyben elvesznek a gyerekek a
játék közben ....
de a magyar valóság az, hogy az általad leszólt lakótelepek ésa a benne
lévő lakások jó része jobb állapotban van, tisztább és szárazabb,
lakhatóbb, mint nem egy vizes, penészes ház.
Tudjuk, hogy nem a típusa alapján kell megítélni a házat, lakást, hanem az
állapota, lakhatósága alapján.

Üdv:
    Laci