[Epitesz-barkacs] Kályha passzívházba

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2014. Dec. 17., Sze, 20:16:34 CET

edk-barkacs at babakezek.hu <edk-barkacs at babakezek.hu> írta, 2014. 12. 17.:
> Aha, több. A 10 fokra ,,fűtött'' konyhájával…

1984-ig voltam egy 89 lakásos társasházban "érintett",
ahol legalább 180 irányban széthúzó ember között voltam 1/180-ad rész

abban a társasházban (ha már a fűtést Ed említette) este 10-kor leállított
központ fűtés (+16 - +18celsiusról) hajnalra -10 külső hőm mellett
reggelre +4 celsiusra hült le ( szigeteletlen, betonvázas, B25 hézagkitöltő
falazat, 6m hosszon egy 4. emeleti saroklakás, felettem lapostetős
sz at r tető   )
(+16 a részeges fűtő esetében, a +18 pedig a munkásőr fűtő, -- a rendőrségi
informátor házmesternő -- férje )

ehhez képest egy önálló kertes -- sajna félbemaradt felújítású -- házikóban
a saját döntésem alapján fűthetek (vagy nem fűthetek) és  nem a társasházi
1/89-ed kézfeltartási jogommal fagyoskodtam

> Sent from a tamagotchi

>>> 2. kép:  emeletes nyúlketrec