[Epitesz-barkacs] Kályha passzívházba

Karoly Kovacs koka55 at gmx.at
2014. Dec. 17., Sze, 11:26:43 CET

Ez sajnos - bármennyire is nem szeretek rosszat mondani a népemre :) -
meglehetősen jellemzően magyar (ill. kelet-európai) sajátosság. Imre, Te
tudod, hisz erre felé laksz, hogy Ny-Mo-n már megindult a fejlődés, s
mifelénk, .at már szinte sehol sem tapasztalható ez a fajta rendetlenség.

Ez nagyrészt nem pénzkérdés. Lehet, hogy a ház bepucolása, festése,
szigetelése (a Te felsorolásodat veszem alapul) sokaknak problémát okoz,
ezt aláírom, de az udvar rendetlenségének felszámolása semmibe sem
kerül. Lehet úgy is tárolni elfekvő, "majd-jó-lesz-valamire" anyagokat,
hogy az ne bántsa a szemet. Én is gyűjtögető fajta vagyok :), de
egyrészt szépen tárolom a cuccaimat, másrészt azért erősen szelektálok.

Károly