[Epitesz-barkacs] Kályha passzívházba

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2014. Dec. 17., Sze, 11:32:46 CET

Egyszeruen ez nem penzkerdes es nem lehetosegek meg tehetosseg kerdes,
hanem igenyszint kerdes.

Teged sem azert taszit a lomtarnak hasznalt udvar mert tobb penzed van mint
neki vagy mert jobbak a lehetosegeid, hanem mert mas az igenyszinted.

Es akkor gondolj bele, hogy amikor jon hozzad a mosogepszerelo, nem
tudhatod hogy nala otthon hogyan nez ki a lakas meg az udvar. Lehet siman
fel sem fogja neked miert nem elfogadhato hogy o bakancsban bemenjen a
furdoszobadba, es svedfogoval meghuzza a kromozott hollandit.

Vajk