[Epitesz-barkacs] Kályha passzívházba

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2014. Dec. 17., Sze, 13:27:21 CET

+1!
Csak ez a vélemény nem trendi.
pi

----- Original Message -----
From: "Hofferek Attila" <hofi at soka.co.hu>
To: "Amatőr építészek és barkácsolók klubja"
<epitesz at lists.javaforum.hu>
Sent: Wednesday, December 17, 2014 8:54 AM
Subject: Re: [Epitesz-barkacs] Kályha passzívházba

A lakótelepi borzadály egyébként jelentős tömegek életminőségét
javította,
kár így beszélni róla. Láttam képeket Óbudáról a lakótelep építése
előtt,
borzalmas hogy milyen körülmények közt éltek a melósok. Ehhez képest
a csapból folyó víz, az angolvécé, fürdőszoba, távfűtés hatalmas
előrelépés volt.

--
Hofferek Attila