[Epitesz-barkacs] Kályha passzívházba

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2014. Dec. 17., Sze, 12:28:44 CET

Ez nem igaz, a volt nőm a BME-n tanult építészmérnöknek, és állandóan
ezekkel a művészi meg koncepcionális feladatokkal harcolt. Ő pont egy
praktikus gondolkodású tervezőmérnök, és akkora nagy volt ez a művészi
elvárás, hogy alig tudta megcsinálni.

Egyébként érdemes nézni a Spectrum Home-ot, ott nagyon sok a
belsőépítészes lakberendezős műsor, hihetetlen mennyi kókler van ebben a
szakmában. Meg mennyi fölösleges marhaságra szórják el a tehetős emberek
a pénzüket (miközben sokan hogy nélkülöznek).

Gábor