[Epitesz-barkacs] Kályha passzívházba

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2014. Dec. 17., Sze, 14:02:20 CET

Acs Gabor <levlista at e8e.eu> írta, 2014. 12. 17.:
> Ez nem igaz, a volt nőm a BME-n tanult építészmérnöknek, és állandóan
> ezekkel a művészi meg koncepcionális feladatokkal harcolt. Ő pont egy
> praktikus gondolkodású tervezőmérnök, és akkora nagy volt ez a művészi
> elvárás, hogy alig tudta megcsinálni.

volt 1986-ban egy építési engedély ügyem,akkor volt kötelező a tervet
engedélyeztetés előtt az ÉPÍTÉSI VÍZFEJEKHEZ felterjeszteni
esztétikai meg tudományos ÍTÉLETRE

( RÖHÖGTÜNK a vízfejeken is, mert pl. olyan "TÍPUSTERVET" minősített
esztétikátlan szarnak a területi fővízfej, amit korábban ő tervezett :-) )

a másik élményem az volt, hogy 1976-80 között az ÉPÍTŐkari vizes tanszéken
technikusként megfigyeltem, hogy ha egy laikus ember pl. egy ÉPÍTÉSZmérnököt
véletlenül valaki ÉPÍTŐmérnöknek artikulált, (mert nem volt a homlokára rásütve
a titulusa) akkor nagy "kikérem magamnak, én művész vagyok" :-)