[Epitesz-barkacs] Kályha passzívházba

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Dec. 17., Sze, 13:35:24 CET

Vajk Fekete wrote:
> annak is egett por szaga van, en ezt tanultam tole.

Valóban, erre nem gondoltam. Ha forró felületek között áramlik a poros levegő...

Én csak arra akartam kilyukadni, hogy ott nem a felületen lassan és
egyenletesen, a hőszigetelő anyagon lévő hőmérsékleti gradiens a hőleadási mód,
hanem bentről húzzák ki.

Lehet a kettőt esetleg kombinálni: olyan helyen áramoltatni át a levegőt, ahol
már nem olyan forró, de mód legyen arra, hogy ha épp nem kell hő, akkor ne
jöjjön, le legyen szigetelve akár pártíz wattosig.
Vagy lehetne a bemeneti oldalon hatékony porszűrőt alkalmazni (autó légszűrő?).