[Epitesz-barkacs] Kályha passzívházba

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2014. Dec. 17., Sze, 13:55:49 CET

a tomegkalyhaban pont az a tortenet hogy folyamatosan jon kifele a ho, es
kivul adja le, ahol mar nem olyan meleg. ha leszigeteled es nem veszel ki
hot, akkor kiegyenlitodik a homerseklet benne. nem belul 300 kivul 60 fok,
hanem egyenletesen 150 fok. igy muszaj a kulseje is hoallo legyen, es 100
fok alatt max akkor lehet hot kivenni ha mar elegge kihult az egesz.

Vajk