[Epitesz-barkacs] Kályha passzívházba

Topybear topylista1 at topybear.hu
2014. Dec. 17., Sze, 15:41:08 CET

On 2014.12.17. 15:20, Pataki István wrote:
> De most őszintén, mi akadályoz meg abban, hogy elküldés előtt
> átolvasd, kijavítsd a hibákat? Esetleg újrafogalmazd? Tele van
> metakommunikációs lehetőségekkel, a legegyszerűbb szmájlitól a
> rövidítésekig, a tagoláson át a szándokos hejesírási hibáig.
> pi

Engem? Semmi! :)
No látod, pl hol állítottam én olyat, hogy engem bármi akadályoz benne?
;) Egyéként pont ezek azok, amiket sokan nem igazán használnak/tudnak
használni, értelmezni. Nem ebben nőttek fel. Vagy akkor miért szoktak a
listatársak egymás torkának esni mondjuk az elektro listán - nem
politikai!!! - témákban is? Sértődés, beszólás, ehhez képest kívülről
nézve sokszor úgy érzem, hogy nem is úgy gondolta eredetileg az író.
Másrészt hamarabb bök a send gombra az ember, mint elmegy a postára.
Régen azért a levélírás "program" volt, ma az email írás napi rutin -
sokszor egyéb tevékenységgel párhuzamosan. És vannak, akiknek ez nem
igazán megy. Régebben az egyik hifis fórumon volt egy arc, na valahogy ő
tudott úgy fogalmazni, hogy azonnal nyílt az emberek zsebében a bicska.
Pedig semmi durva vagy személyes nem volt benne, egyenként összerakva a
szavakat teljesen korrekt volt amit írt, de egyben bicskanyitogató.
Voltak páran akik ismerték személyesen, azok meg mind mondták, hogy
egyébként egy nagyon jó fej, kedves, segítőkész illetőről van szó. Csak
valahogy írni nem tudott jól.

Topy