[Epitesz-barkacs] Kályha passzívházba

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2014. Dec. 18., Cs, 00:50:19 CET

Akkor nem értem. Addig vágom, hogy szerinted a netes levelezés nem képes helyettesíteni a telefonálást vagy a papír levelet. Akkor telefonálj, vagy írjál papír levelet! Vagy ebben akadályoz meg az e-mail? Vagy másokat akadályoz meg ebben? Ha Neked nincsen időd foglalkozni vele, akkor másnak sincsen. Kérd el a telefonszámát, és beszéljétek meg.
pi
Szerintem meg nem egy beszélgetés ami le van írva, csak megtévesztő a gyors válaszolási lehetőség. Beszélgetést leírni egy szakma, ezt jól az írók művelik.