[Epitesz-barkacs] Kályha passzívházba

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2014. Dec. 18., Cs, 07:01:06 CET

pont ezt irtam, hogy nem a telefonalast helyettesiti amit mi most itt
csinalunk, hanem a beszelgetest. a telefonalas az tipikusan ketszemelyes
dolog, itt meg tobben vagyunk. a level az is erosen ketszemelyes. van olyan
hogy emberek publikusan ujsagban beszelgetnek publicisztikakban es
recenziokban, de annak is teljesen mas a szerepe es a strukturaja is. az
iro altal leirt beszelgeteseknek ha megnezed nem sok kozuk van a valo
eletbeli beszelgetesekhez. egy igazi beszelgetesben nem is mindig
hasznalnak mondatokat, tele van nyelvtanilag befejezetlen szerkezetekkel,
stb.

nem a netes levelezesrol beszelek, hanem arrol amit mi most itt csinalunk.
egymas szavaba vagunk, csak reszletekre reagalunk nem minden egyes pontra.
es en pongyolan fogalmazom, omlik belolem a szo ahogy jonnek a gondolatok.
mint eloben. azert irok ekezetek nelkul, mert ekezetekkel sokkal lassabb
vagyok, es nagyon diszkomfort erzes hogy ekezettel nem megy a kezzem azzal
a tempoval amivel jonnek a gondolatok. (sokkal tobbet irok angol szoveget
mint magyart, ezert nincsenek az ekezetes betuk benne a kezemben rendesen)

Vajk