[Epitesz-barkacs] Kályha passzívházba

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2014. Dec. 18., Cs, 08:56:10 CET

én meg otthagytam az etc listát. nekem is megvan az életemnek az a része
ahol ékezettel írok, sőt kb egy éve elkezdtem ezt a területet bővíteni.
egyszer lehet hogy ez a lista is belekerül. de azóta állandó a hirig hogy
nem az a kiosztás aktív mint amire számítok. meg hogy a qwerty magyar
kiosztáson nincs nulla csak altgr-el.

Vajk