[Epitesz-barkacs] Kályha passzívházba

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Dec. 18., Cs, 14:05:51 CET

Vajk Fekete wrote:
> én meg otthagytam az etc listát. nekem is megvan az életemnek az a
> része ahol ékezettel írok, sőt kb egy éve elkezdtem ezt a területet
> bővíteni. egyszer lehet hogy ez a lista is belekerül. de azóta
> állandó a hirig hogy nem az a kiosztás aktív mint amire számítok. meg
> hogy a qwerty magyar kiosztáson nincs nulla csak altgr-el.

Jaaa, értem. Ez más tészta. Nekem a váltáshoz nem kell semmit átkapcsolni, csak
a fejemben "kapcsolódik át".

Viszont elfogadom, hogy a programozáshoz vannak mindenféle spéci jelek, amiknek
nem biztos, hogy a magyar ékezetes módinál (ez most itt a 101 gombosnak nevezett
valami) is megvannak, vagy ha igen, akkor ott vannak, ahol kell. Sőt, az is
lehet, hogy ebben a kiosztásban talán csak dupla billentyűvel érhetők el.

Szóval így más az ábra.