[Epitesz-barkacs] Kályha passzívházba

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Dec. 18., Cs, 14:03:18 CET

Vajk Fekete wrote:
> De te onnantol ekezetel irtal es kesz. En viszont tovabbra is
> rengeteget urik angolul meg kodot.

Csak írógépen, szerződéseket, diplomamunkákat. A számítógépen helyből meg
kellett tanulnom csak ékezetek nélkül írni, mert akkoriban nem nagyon lehetett
máshogy. Sokkal többet írtam ékezetlenül, mint ékezetekkel. Utóbbiakat továbbra
is csak ajánlat, szerződés meg efféle okból.

És egyszercsak felfedeztem, hogy milyen könnyen kapcsol át az agyam egyikről a
másikra. Ezt akartam csak elmondani. Ki kellene próbálni.

Na persze akkor van így, ha a gépelés "vakon" megy, szóval nem a billentyűt
nézed, hanem a képernyőt.

Különben engem nem nagyon zavar a csak ékezetlen írás, csak felvetettem, mint
egy hasznos és érdekes lehetőséget, tulajdonságot. Ha nekem megvan, akárkinek is
meglehet.