[Epitesz-barkacs] Kályha passzívházba

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2014. Dec. 18., Cs, 09:07:41 CET

Váltogatni a kiosztások közt valóban nem jó. Egynél kell maradni.
Szerintem jó kompromisszum a magyar kiosztás és a kvertz billentyűzet.
Ezt úgy állítom, hogy napi 12-16 órát programozom.

Dolgoztam egy tervezőirodának, ott volt pár tervező aki mindig annyira
szénné testreszabta az autocadet, hogy egy reinstall után két napig
nem tudtak dolgozni. Megint mások az alap beállításokkal dolgoztak,
hasonló hatékonysággal, és bárhova leültek, tudtak dolgozni.

A programozásban szerintem a konkrét billentyűnyomogatás az kb 5%.
Én a napom felét whiteboard előtt töltöm például és algoritmust tervezek,
kb egy gépírónő is elég volna aki beírja a megtervezett programot.

--
Hofferek Attila