[Epitesz-barkacs] Kályha passzívházba

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2014. Dec. 18., Cs, 10:08:09 CET

Nyilván folyamatábrával, uml diagramokkal, és akkor nem programozás
közben jön ki, hogy
jaj erre sem meg jaj arra sem gondoltam, hanem egy zárt teljes
eseményteret előállítasz, lemodellezed,
és csak utána írod át az X az Y vagy épp a Z programnyelvre. Nagyon sok
dolog van ami ebben segít,
megírni a user storykat, ebből az acceptance criteriákat, satöbbi,
nálam/nálunk elég erős a
behavior driven development, programozás közben már nemigen van
kisérletezgetés.

--
Hofferek Attila