[Epitesz-barkacs] Kályha passzívházba

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2014. Dec. 19., P, 07:27:47 CET

Szerintem kevés a magávaltisztábanlevés, amiről pontosan nem is tudom
mit jelent.
Fantázia is kell hozzá. Lehetsz te teljesen tisztában magaddal,
jelentsen is az bármit,
ha hiányzik az a képességed, hogy el tudd képzelni, milyen lenne,
ha ez a bútor emitt volna, nempedig amott, akkor nem tudod megberendezni
a lakodat.
Én például csodálatosan fejben át tudom rendezni a szobát, és körbe is
tudok sétálni
benne, a feleségemnek mindig meg is kell csinálni, oda kell tolni azt a
bútort, hogy láthassa
milyen az, ha ott van.

--
Hofferek Attila