[Epitesz-barkacs] Kályha passzívházba

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2014. Dec. 19., P, 10:27:49 CET

Jelentem, én is. Azt tudom, hogy az ablak előtt akarok ülni, hogy tudjak
nézelődni, és kapjon napfényt az asztalom. Meg hogy az ágy a szoba
közepén útban lenne. Meg hogy nem akarom, hogy a forgács berepüljön a
CNC-ből a nyomtatóba. Így kell egy szobát berendezni, az összes többi
már luxus (Arnoldnak úgy mondtam volna, buziság).

Gábor