[Epitesz-barkacs] Kályha passzívházba

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2014. Dec. 19., P, 08:38:09 CET

nem kell marxig menni, Szechenyi is irt egy Hitel cimu szosszenetet.

nyugaton aranyaiban nem jelentosen kulonbozik hogy mennyien vesznek igenybe
lakberendezot mint nalunk. csak messze van, es akiknek fussa ra, azok
messzebbrol latsszanak.

lattuk hogy Becs egesz kozel van, es megis hajlamosak voltunk azt hinni
hogy ott nincsenek is panelrengetegek. pedig vannak.

Vajk