[Epitesz-barkacs] Kályha passzívházba

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2014. Dec. 19., P, 07:30:53 CET

Szerintem meg bőven túl a saját lehetőségeken költenek az emberek.
Lásd szlovák rendszámos autók, egyfelől ugye rongyrázás, másfelől meg
az adóra már nem fussa. Vagy a lakáshitelek. Olvasta valaki Marxtól a
hitelt?
Ha olvasta volna, tudná, mire való a hitel. Hát nem lakásra meg kocsira
meg tévére.

--
Hofferek Attila