[Epitesz-barkacs] Kályha passzívházba

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Dec. 20., Szo, 20:23:48 CET

Pataki István wrote:
> +1!
> Annyit tennék hozzá, hogy a lakberendezés, a belső építészet, de az
> építészet általában véve is profi módon művelve művészet.

Na jó, nem kell feltétlenül makovecz-szerűvé válni. Én is ismertem egy fiatal
fazont, aki művésznek képzelte magát, aztán látva a dolgait képeken, egyfajta
valamit erőltetett be mindenhova. Bútorszerű valamiket téglából... Marha nagy
házakban meg lehet csinálni.

> És ehhez
> ugyan nagyon sokat hozzá kell tanulni (anyag és áruiismeret, meg
> fizika és kémia), de hogy ezekben igazán jó legyen valaki, ahhoz
> "születni kell". pi

Ha művész akar lenni, akkor igen. Na de mivel ez szakma, lehet valaki jó iparos
is - szerintem.