[Epitesz-barkacs] Kályha passzívházba

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2014. Dec. 20., Szo, 19:33:20 CET

" a belső építészet, de az építészet általában véve is profi módon művelve
művészet"

Ez itt a lenyeg! Ez muveszet. En meg nem vagyok sem mugyujto, sem meceénás.
Igénybe vettem és fogok is olyan _mérnököt_, aki tisztában van a szakma
szabályaival, a szokásokkal, a bevált megoldásokkal. Aki rendelkezik saját
és tanult tapasztalattal arról hogy mi a jó és mi a nemjó. Aki a teraszról
a lejárót a nappali ablakával szembe teszi, mert akkor az ablak előtt nincs
korlát és kilátni. Aki a nemhogy nem tesz a sarokba ajtót, hanem nem is 60
centire teszi a saroktól hanem 70centire, hogy tolóajtós gardróbszekrény is
elférjen úgy, hogy rendesen elférnek benne a válfák. De attól hogy valaki
művész, és majd az én lakásomban valósítja meg önmagát, vagy hogy
iszonyatonsan nekem testreszabva tervez valamit és ha a végén nem tetszik
akkor én tehetek róla mert félrevezettem, na abból nem kérek.

Vajk