[Epitesz-barkacs] Menetes szárra hajtókar rögzítés

hozso_001 at freemail.hu hozso_001 at freemail.hu
2014. Feb. 19., Sze, 13:32:36 CET

   Sziasztok!

   Adva van egy menetes szár. Erre kellene egy hajtókart
(amivel kézzel lehet hajtani) applikálni. A kar laposvas.
Hogyan lehet a legerősebb rögzítést megvalósítani?
   Én arra gondoltam, hogy kétoldalt meghúzom anyával.
Ennél masszívabb megoldás esetleg?

   (A tengely vonalától kellene minél távolabb szorítani,
akkor sokkal nagyobb nyomatékot bírna lelazulás illetve
megcsúszás nélkül. De a vége mindig az, hogy ott az anya
a menetes száron, a menetek találkozása a legkisebb
távolság. Tehát hiába tennék alá mondjuk alátétet.
Vagy mégis jobb lenne az alátéttel?)

    Üdv.: Horváth Zsolt